If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Филтъра го сменям 2 пъти в годината и радиаторите са ми чисти. Явно компресора не смогва или и аз не знам какво да мисля вече единствено в режим ауто е малко по-добре положението.
ако при ауто има осезаема промяна ме навежда мисълта към проблем към врътките или самият модул . Замервахте ли налягане ? Ако има пропуск или нещо по агрегата не е наред то ще си покаже .
[QUOTE=Ladjov;910057]ако при ауто има осезаема промяна ме навежда мисълта към проблем към врътките или самият модул . Замервахте ли налягане ? Ако има пропуск или нещо по агрегата не е наред то ще си покаже .
Врътките си работят чува се вентилатора че върти с различна скорост на различните степени и че отварят и затварят клапите. Не знам модула как да се провери а налягането е добре. Според мен им е слаб климатика на тези алфи.
sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp
... А колегата дето пълни за ен-ти път като гледаха толкова с тая У-ве лампа някой позавряли се да гледа около компресора и по специално разтоянието между ролката на компресора и самият компресор .
Гледаха и не е там. Последно решиха, че е от конденз клапа или нещо от сорта, която е на предния радиатор и която, като се скапела се хващала много трудно... Искат да я демонтират и да я нацецат на 20 атмосфери и щело да се разбере, щото иначе от там си изтичало по малко и не могло да се хвана - ала, бала...
Не им дадох да правят нищо естествено и се си мисля, че е някъде вътре! Пича ме убеждава обаче, че вътре е редко срещано явлението и че, сме щели да си губим времето...
Мисля си, дали да не вкарам колата в гаража на вилата и да не си я разглобя сам?! На 75-цата, като и сменях моторчето на парното (на еб*ло си майката място) два дни колата не ставаше за каране та за тва се чудя, ама по-добре аз, от колкото някой чупач да я разбута за час...
Някой стигал ли е до радиаторчето в купето и на много шибано място ли е?
Гледаха и не е там. Последно решиха, че е от конденз клапа или нещо от сорта, която е на предния радиатор и която, като се скапела се хващала много трудно... Искат да я демонтират и да я нацецат на 20 атмосфери и щело да се разбере, щото иначе от там си изтичало по малко и не могло да се хвана - ала, бала...
Не им дадох да правят нищо естествено и се си мисля, че е някъде вътре! Пича ме убеждава обаче, че вътре е редко срещано явлението и че, сме щели да си губим времето...
Мисля си, дали да не вкарам колата в гаража на вилата и да не си я разглобя сам?! На 75-цата, като и сменях моторчето на парното (на еб*ло си майката място) два дни колата не ставаше за каране та за тва се чудя, ама по-добре аз, от колкото някой чупач да я разбута за час...
Някой стигал ли е до радиаторчето в купето и на много шибано място ли е?
Колега ако не го откриете поогледай тръбите някоя да не би не е хваната здраво да вибрира от там може да се е получила дупка и по специално гледай тръбата от вътрешния радиатор към компресора . Това е тръбата на ниското налягане там пропуските се хващат по трудно .
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
sigpic
След като смених гумичките на термо-регулиращия вентил,вече 3 дена имам студ в колата(дано не е за кратко) и се надявам повече да нямам грижи,щото не остана нещо което не съм ремонтирал по тъпия климатик.Колега danchoti обърни внимание на възела за който говоря,че ми мирише на същия проблем.
EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA Suzuki GSXF600 99г.
Bravo 1.9 8V Multijet
Все пак се наврях под таблото при педалите-ми там всичко в масло,разглабям ТРВ-то сменям му гумичките че бяха кенеф и тия дни предстои пълнене само ,че ме е срам вече от човека дето ми го зарежда щото е за без пари почти.Не трябва да го пиша аз това ама тая кола ми ....майката
На лесно място ли се намира и може ли без да разглобявам таблото да стигна до него?
А топлобобмениците ти почистили си ? И двата радиатора и тоя на купето и тоя отпред на климатика . Ако има натрупана много марсотия по тях тя служи като изолация.
Тоя на купето как може да го почистим и как да стигнем до него?
Аз честно казано не знаех какво търся и бях готов да изпотроша малко пластмаси.Оказа се,че термо-регулиращия вентил се крие под един Г-образен капак на кожуха на изпарителя.Лесно се маха капака защото се държи на една видия,обаче от там нататък е по-лесно да гледаш отколкото да работиш.Всичко това е над педала за газ.
EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA Suzuki GSXF600 99г.
Bravo 1.9 8V Multijet
Съжалявам, че чак сега намирам време да пиша какво се оказа, но лято е ...
Пълних, гледах, рових, търсих и на края се оказа от игличката.... идеше ми да се гръмна, защото миналата година без да изпуска от игличките ми предложиха да ми ги сменят за всеки случай
и на края се оказа от игличката.... идеше ми да се гръмна, защото миналата година без да изпуска от игличките ми предложиха да ми ги сменят за всеки случай
Заглавие : Тъп климатик
Не е тъп климатика !
Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Здравейте, за да не отварям нова тема ще пиша тук ,от известно време 5мин след като запаля колата, компютъра ми показва -30 или -някаква си темперитура ,говоря за външната и както следва започва да ми духа топло ,което не е приятно ,някой да е имал същия проблем или лек за него?
Comment